Tuesday, September 2, 2008

Aku Yang PutEtix!!


AKU YANG PUTETIX!!

Hari nie when i'm updating my frenzster i realised sumething..i'm alone...y? because tah lah suddenly i felt like tt..then ada satu lagu from hujan - ku mahu kau tahu..mmg best lagu nie..lirik dier macam bengong2 but it means a lot..i'm alone here in dis ofis , here in kl..i missed my old years in penang..my family and my frenz...then i started 2 think 'bout dis matter...kenapa manusia tue perlu dikasihi and disayangi? Kenapa manusia itu dijadikan berpasangan?kenapa ada kiri mesti ader kanan?kenapa ada syurga dan ada neraka?tapi aku cuma ada aku...adakah aku desprate to have sumeone beside me?or i just not gud enuf to be wif sumeone who we call it lelaki?wut actually the requirement tt dis insan look at a gurl or woman( in progress) like me? appreance(fizikal) or dalaman?



Tah lah, menda nie been disccused by us -so many times..y y n y..there is no answer for tt q..kalo ada pun just biasa lah typical ans jodoh tak sampai lagi nak buat mcam maner? is it? or are i'm too shy to try or i don't have confident to face it? tah lah menda macam nie we just planned may it happend but ....?hah ada satu masa,aku ngan akak2 yg setia menemani aku kat sini..(thx guys evnthg u noe i'm putetix)...dis q arose..KENAPA AH KITA NIE SEMUA TAU BUAT, MASAK,MENGEMAS...bla bla bla BUT TAK DAK ORANG PUN NAK KAT KITA?cuma satu ja yang kurang..yang lain semua ada..my ans to tt matter...'KENAPA MANUSIA TUE MEMILIH RUPA,DARJAT DAN KETURUNAN, SEDANGKAN ALLAH TAK MELIHAT SEMUA ITU, SEDANGKAN IMAN DAN TAQWA TUE YANG DI LIHAT OLEH NYA".. .." RUPA PARAS, LUARAN BOLEH DIPLASTICKAN, TAPI DALAMAN KITA NIE BOLEH KER DIPLASTICKAN JUGAK?" ..." GEMUK BOLEH JADIK KURUS, KURUS BOLEH JADIK GEMUK"..YANG HUDUH YANG JONGGANG BOLEH JADIK CANTIK DI HUJUNG PISAU BEDAH..TAPI HATI KITA?PERASAN HONESTY,KEBAIKAN BOLEH KAH DITORES DENGAN PISAU BEDAH?"...kenapa kita tak boleh berfikir macam tue? sebabnyer..kita adalah manusia biasa..kita lemah..lahiriah kita mcam tue..nak tengok menda yang elok dan enak saja..tah lah mungkin i'm lacking confidence towards dis matter..ermmm...whu knows sumedays.. recently, aku ada crushed dengan sorang mamat nie... n i knew, i'll never get him..aku slalu macam nie aku jatuh cinta pada seseorang yang aku takkan dapat pun..i'm dying in luv wif him but he doesn't know 'bout it..i'm resisting it..but i can't..aku refused to admit i'm in luv cuz i knoe tt i'm just fool myself around...cuz orang mcam dia compem tak nak orang macam aku...bukan aku merendah diri tapi mmg azali nyer mcam tue...tah lah..tak guna membebel mcam nie..cuz u knoe the end result...wut a putetix life!!! :(

Terasa macam nak terjun dalam laut dan berenang dengan ikan2..seperti mereka tahu aper di dalam hati ku ini...the activity tt i'm dying to try...

hujan - ku mahu kau tahu....
Di sudut termenung jauh - me when i feel alone



Mengenangkan nasib kita - mengenangkan nasib aku di sini still alone


Kita miliki separuh Berbentuk hati cinta namanya - luv which i don't have, desprately i want it but don't get it yet...


Walau kau jauh - who is he?


Ku sentiasa menunggumu - none at the moment


Inginku imbas kembali memori - there is no memory to flash back :(Walau kau jauh - may b n still not here..


Ku berjanji kan terus tunggu - yeah hope n hope..


Dipisah lautan biru - r not related wif me..


Ku mahu kau tahu Aku kan terus menunggu - i hope he knows


Jaga benar gambarku dalam telefon bimbitmu - none in my hp=(


Jangan pernah sekali kau buang - wut to delete??


Seperti cinta ini yang terbuku Akan bersemi jua - may b there is no faith we been together forever..
Terus menunggu Kita kan bersatu Terus menunggu



Ku mahu kau tahu

1 comment:

Anonymous said...

Memang kita tak melihat semua 2, sebab kita bukan macam 2, jangan mengalah sebab semuanya ada hikmah disebaliknya.
tak semestinya kalau orang 2 bawak kereta mewah kita mesti bawak kereta mewah juga, ikut kemampuan kita dan kita ukur kelebihan dan kekurangan kita.tak semua orang serupa mungkin kita belum jumpa lagi yang betul2 sesuai dengan diri kita kan? it takes time..it'll come sonner or later..