Tuesday, September 9, 2008

Seducing Mr.Perfect!!

Semalam aku ada tengok satu movie korea nie msa aku tengah tunggu waktu berbuka..errmmm cita pasai pompuan nie yang desprately nak bf..n she'z try' to seduce her boss..boss dier tak yah cakap mmg very gudlook' n mmg 'sedap'lah<= is it a appopriate word tue used?hhehehe then in process of getting her boss nie...mmg sangat memalukan lah..not tt guy lah but the way she seducing her boss..n i wonder?toing2 perlukah kita memalukan diri kita semata kita nak megejar cinta seorang laki...macam2 dia buat....but finally of cos lah movie dapat lah kat dis gurl..tapi reality dapat tak? i guess nope....typical guys especially malay<=( sorry guys) mmg memilih..nak yang cantik dan pandai mengoda,nak sedap mata memandang berjela dier nyer ciri2 wanita idaman..no wonder my sis said dier tak suka orang melayu..tapi sik baik aku ok...hahhaahah ;;)BATTING EYELASHES....sedihkan kalo jadik mcam tuekan? ader ker orang yang perfect dalam dunia nie??ermmm..masalah kan kalo nak penuhkan requirement tue semua??

Masa aku study dulu, masa kitaorang muda2 nie<=(geng2 single)hahahha..selalu dok bersembang pasai menda nie..hahha..( macam tak dak topic lain but it'z fun).."weh nanti sapa kawin dulu a'ah??slalu yang pendiam tue yang kawin dulu kan?","eh ang nak orang macam mana ah?..bla bla bla"*YAWN*..ayarkz macam ang ngan aku nie kecoh sangat tak dak orang mau...mesti kawin lambat kan kan?!!huhuh wut lah lu..ayarkz..tapi hampeh sampai la tak dak sorang pun kawin lagi...semua dok single supa tue lah..but sorang jer yang bakal nak bertunang congrate my dear fren...huhuhuh..my roomate..huhu tercabar rasanya...mmg tt time rasa tak sabo jer nak kawin nie..biasalah human being kalo tak rasa mcam tue mmg tak normal..to find the mr rite tue bukan senang..mr rite not perfect...sampai sekarang aku seniri sempat merasa sekali saja peluang tue but let it goes macam tue jer.. wut a putetix!!so till now aku still macam aku sekrang..salah siapa??aku or dia??ermmm...tah lah kita merancang berangan moga dpat lelaki sehensem david beckham(hensem ker..Huhuhu)..bla bla..selalu imaginasi manusia tue mesti yang west jer..haahha wut a typical human being...but satu pun tak dapat(mmg la dah tau dok pi berangan ngan david beckham sapa suruh)..last2 kecewa jer memanjang...ermmm..

Aper jer aku dok merepek nie....*yawn*..tapi aper pun perlukan membodohkan diri untuk seduce orang kita minat??!! wut a big Q...

1 comment:

Anonymous said...

biasalah manusia mesti nak tengok yang cantik jer..yang tak lawa ni mestilah tak mau kan?mencacatkan pemandagan jer.