Friday, September 12, 2008

KL...BeSt KeR?!!BorInG2...


In my room...


Ayarkzzz...buhsan datang kembali lagi...ermm tensen2 mengenangkan weekend datang lagi..

kalo orang lain mesti seronok bila weekend..tapi aku?huh..buhsan jer..alone wif my laptop tv n astro...ayarkz..buhsan tak dak aktiviti menarik..aku rasa aku seniri pun dah menjadik seorang yang membuhsankan...missed kehidupan aku di penang...tengok marathon movies..best gila..online ticket tak payah beratur pas tue layan sorang2..hahhaha mmg best..MIss Penang Char Keow Teow..Kassim Mustafa Nasi Kandaq..ayoo maplei..(mesti depa pelik naper tak nampak muka aku dah..huhuh)...tapi semua nie aku dah lama aku tinggalkan..sejak aku kat sini dah lama dah aku tak tengok wayang(evntgh aku boleh pilih nak g OU or cineleisure or sunway..BUT...)...ermmm..last kalau tak salah filem sepi..cuz sepi sangat masa tue amy ngan aku g tengok mid nite kat sunway pyramid(w'laupun tak penah sepanjang hayat tengo cita melayu..hahha, anyway adflin shauki,u da best..)...Situasi yang best nyer dalam row kami tue ada only both of us..yang lain row lain semua penuh ngan umat manusia...sob..sob....


Aku tak tau aper yang nikmatnyer KL nie di mata orang...semua umat manusia nak sesakkan kl nie...i'm totally not understand...bila my boss offered me to take over k.yana'z place here, i refused to accept it...cuz aku rasa sesak and buhsan...tapi disebabkan kesian + belas ( which i regret lepas tue) ngan boss aku, aku terima gak offer dier...first time datang sini aku jadik macam orang gila...aku jadik tak betul for almost a month..work n work macam orang gila cuz aku tensen ngan kehidupan kat sini..or in other word, aku alone and lonely...aku menjadi seperti bukan diri aku,baru aku tahu erti sebenar kesunyian..sebelum nie..semua nyer aku buat bodoh ja...teringat masa study dulu...when my lec said.."saya tak setuju if kalau masa belajar nie u tak boleh nak bercinta..bla..bla..nanti kalau u'll tak dak calon...n tak carik masa sekrang nanti u'll akan menyesal..."hahhahah....masa tue aku hanya boleh ketawa...cuz aku rasa aku masih muda lagi..masa tuk bercinta,tuk bercouple tue akan datang bila tiba masanyer...BUT now baru aku paham...mmg betul aper yang my lec said...bila dah capai umur macam aku nie baru aku tahu..n a bit menyesal...:( actually i'm try' to find the mr.rite but hampeh tak dak pun yang tersangkut(i'm dying to find one,BUT ermmm it's hard to say)..i'm a bit naive dalam bab nie...a big LOSER L-)


Selalu when my frenz mintak nasihat pasal menda cinta-cintun nie pandai plak aku bagi nasihat..tapi bila mai kat aku...huhuhu..hampeh putetix betullah...macam maner ek..seorang yang tak pernah merasa nikmat bercinta or bahagia bercinta menasihatkan orang yang sedang bercinta....hahhahaha...toing2..BATTING EYELASHES..;;)


hmmm...Walaupun kawan aku ramai kat sini(eygpt kerja belakang ofis aku,boleh nampak dari my room,still tak leh jumpak)..cuz semua nyer ader kehidupan masing2..even my housemate pun...time bukak puasa lah paling sedih...bila balik kerja jer..."ayu, akak g bukak puasa ngan abang ek"...tak pa ker ayu bukak sorang2.."eh tak per akak, ok jer"...wut a lie.."ayu,orang bukak posa kat luar ngan bf orang..cian ayu sorang2 kat umah..bla..bla..".."eh tak pa2..nanti pandai2lah orang nak bukak,jangan risau"...waaaaaa..sedih2..:( ( Bulan Puasa yang paling menyedihkan bagi aku...) ayarkz...


Tah lah....aku pun kekadang pun serabut memikirkan diri aku nie..bila aku bukak frenster aku...ayarkz...ada gambar kawin.."ayu,tengok lah aku dah uploaded gambo kawin aku dalam friendster".."ayuuuuu..aku dah nak bertunang..nanti teman aku beli barang kawin ek"....huhuh...tercabar gila rasanyer....i wish, aku kat tempat kawan aku tue.....hahhahaha tapi mimpi di kesiangan ari lah....as if kalau itu aku..comfirm aku tak menulis blog nie....hehehhe


Aku missed my happy go lucky and hanky pangky...semuanya serba tak kena sejak aku kat sini....naper ek?!! bila aku cita pada kengkawan aku...diaorang kata relax lah..mungkin ang tak biasa lagi kat sini...ayarkz..it'z not a problem..aku dah duduk kat merata tempat since aku kecik lagi aku dah merantau,tapi aku boleh bawak diri...tapi kenapa bila sampai kat sini aku jadik macam nie...my sis pernah cakap.."ayu, ang dah dok banyak tempat..tapi hidup ang takkan lengkap kalau ang tak dok kat KL.."n my aunty slalu cakap"nie ang tak mau balik ka?!!cik tau ang tak mau balik sebab ang best dok kat sana,boleh shupping2(yer lah takkan nak shupping sampai muntah darah)..bla..bla.."..(as if)...hah sekrang aku dah ada kat sini...tapi....aper yang aku dapat?....NOTHING..selain dari umat manusia dia yang hipokrit....seriusly msa mula2 aku sampai sini aku jadik blur sekejap..kenapa depa nie jadik mcam nie...(but one thing, K.lumprian drivers bawak kereta sopan dari penangian drives..hehehhe)....


Tah lah aku pun tak tau sampai bila aku akan jadik macam nie...sambung balik nanti....

No comments: