Sunday, September 21, 2008

ReAlity or FaNtasy?!!

Minggu lepas adalah minggu yang paling busy for me....mmg straight depan pc for whole week....rasa macam bengkok tulang sum-sum ku...tak YM,tak bukak email n tak update my blog..(the most 'bosan'rable blog..hahahaa)..at least tru blog' nie actually i can express my feelin' tak kisah nak cakap aper n i free nak buat aper pun..sumetime ader jer menda yang tak semegah aku masukkan but it helps me a lot...nak reduce my tension(as if )...tak kisah lah aper orang nak cakap..i nue dis blog world pun...last 2 weeks..maser tue tengok dis akak nyer blog..ermmm..macam menarik jer..

so memandangkan aku nie adalah makluk vs spesis yang mmg tak tau nak buat apa..y not try nue thing kan? at least bila orang tnya..eh ang ada blog tak?!!tak lah 'pegrak' sangat.."aku dengan riak n takabur nyer bleh cakap.."ada..ada"..hahahha...woishh canggih jugak aku nie..hahhaha ( gambo adalah files yang menimbun atas meja aku yang tengah tunggu turn nak kena review...ayarkz...bila nak habis nie...) so kalau lambat hahaahahah...dun't blame me,cuz it'z a software problem...

Ermmm..but masa aku tengah tulis blog nie suddenly, dis guy YM me...dah lama dah dia tak YM n call...ermm guy tt i hope to forget..but aaarrghhh.. i can't..aku nak bencikan dia but i can't..n i won't cuz he tought me a lot about frnzship vs lurve..yang membuatkan aku b more careful to say sayang or luv to sumeone...tah lah..sik baik aku bukan jenis yang berdendam, aper yang berlaku may b ada hikmah disebaliknya...aku rasa kalau gurl lain mesti dah hangin satu badan..maki hamun macam ngan apa lagi..n aku pun tak paham macam maner aku boleh jadik secool nie(tak dak perasaan ker aku?!!)...n aku boleh bercakap n bergelak ketawa ngan 'dia' like there wus nuthing happened....but bagi aku lagi bagus jadik macam nie..tahu hakikat sebenar dari at the end aku yang lebih merana...LURVE sumetimes adalah sesuatu yang indah n nikmat, but sumetimes it is vice versa...weird kan? for a weirdo macam aku mmg benda nie pelik..cuz me once aku fall in lurve aku akan setia( u knoe kan wut is SETIA)...n once aku luka..aku adalah orang yang paling sakit....sakit sesakitnya....but menjadikan yang negative tue satu yang positive...aku redha...pissed off,marah,bengang as human being tue adalah norm..but take it as pengajaran pada kita...bukan nyer hadap pun...but be more careful in future...don't b such a putetix like me....A LOSER...a BIG loser..




No comments: