Friday, September 12, 2008

Mr. RitE...?!!



Dah lamer raser nyer aku tak lukis guna paint nie...dulu masa sekolah dulu aku n my best budy ever aiching won pertandingan paint nie...hahahah..lawak rasanya...sebenarnyer nie lah kerja aku kalo aku boring....best sebenarnya buat menda nie...hahhaha...




Dalam tengah lukis2 aku tue aku terlukis lukisan nie...erm...mr rite & me...siapa lah agaknyer...kan best kalau kita dapat predict our future,kita ada mesin perentas masa...hahahah...boleh tengok masa depan kita..macam maner kehidupan kita 10 years frm now...hahhaha...yang best nyer kalau dapat tengok our mr.RITE...siapa lah agaknya yang hamba Allah malang tue yang akan menemankan budak putetix nie?!!macam mana lah agak nya rupa dia?!!perangai dier?!!bila dier nak datang dalam hidup aku nie?!!hehhehe..macam tom cruise ker or macam giggsy giggs?!!hahahha as if..(depa pun tak mau kat ang).....or juz wearing bermuda a.k.a short, jeans n t-shirt, sneaker or selipar n wif rambut jambu...simple but jambu..luv to c guy dressing macam tue..nampak nerd2....BATTING EYELASHES ;;)..hahhaha..berangan tak sudah...tapi kan kekadang bila berangan nie kita boleh membuatkan otak kita berfikir sebenarnya...senaman otak...lagi-lagi bulan puasa nie..letih letih..seronok berangan menda yang indah nie...senyum sorang2 macam orang gila..shhhh tak dak orang lain tau..cuma kau dan aku...heheheh...>;)

Tapi the big Q is..bila kah akan tiba waktunya...bilakah akan tibanya dis mr rite?!! Kalau satu hari dia datang..hadir dalam hidup kita...bersedia kah kita untuk hidup bersama ngan dia?!!adakah dia orang yang betul2 dijadikan untuk kita to live ever after, like fairy tales story?!!or adakah datang nya hanya tuk sementara cuma?!! or jika ada cuma untuk di cintai dalam diam ( macam lagu kumpulan ungu...cinta dalam hati....seriusly first time when i listen to dis song aku nangis...masa tue aku tengah driving nak ke ofis..bengong betul...cuz most of my love stories adalah mencintai dalam diam...)sob..sob..n macam mana aku nak menhadapi si dia...boleh kah aku memberi commitment yang sebaiknya kepada si dia....dan yang penting skali mampu kah aku membahagiakan dia?!! R/ship nie sama jer macam memasak...kena ada masam, masin dan manis nyer cukup rencah kalau tak tak sedap lah dia...contoh nya macam masak gulai ayam...ayam tue adalah bahan nyer yang utama...so nak sedap kan gulai ayam nie kena pandai balance kan rasa dia, bawang halia..bla..bla..supaya dia blend elok rasa dier..bau dier sedap n nikmat...so samalah macam r/ship nie..manusia nie macam ayam tue lah( bukan tt AYAM(chick)....>;)..huhuh)....kena ada asas yang kukuh untuk menyedapkan satu r/ship tue...persefahaman dan penerimaan kelemahan pasangan masing2 tue adalah sangat penting...cuz nobody perfects xcept HIM( Allah the Almighty)...

Tah lah....aku seniri pun tak paham...kenapa eventgh kita tahu nobody perfects but kita still akan tengok luaran orang tue dulu?!! kenapa ek?!! Oh ok first impression tue datang dari first time kita tengok orang tue...yah yah..tapi let's say lah..kalau masa kita terjumpak orang tue dia tengah ada masalah or masa tue dier gemuk...ermm kita trus judge dier..ermm...eeee tak cantik lah gemuk...or ermmm wut ever...buat aper nak kawan ngan dia...wifout knowing dia first...y n y?!or "biarlah peduli aper aku".."sik baik bukan kawan aku..."putetix kan?!!anywayz...kenapa kita tak pernah kisah tentang aper perasaan orang macam nie?!!They also have feeling like aper yang kita raser...ingin berkawan dan berkasih...fizikal(Alhamdullilah kalau tue anugerah yang Allah beri)namun sifat tue hnya sementara...imagine dis kita di anugerah kan fizikal yang cantik dan sempurna ala2 JLo....tapi suddenly....BANG...kena musibah...patah kaki....patah hidung...cacat...so adakah lagi kecantikan itu...?!!tapi dalaman tue takkan cacat tuk selamanya...dalaman tuelah yang sebenarnya mencerminkan kecantikan luaran dan dalaman sesorang...ermmm....tah lah...hanya waktu yang akan menentukan segalanya...nak carik guys yang tak melihat semua nie...mayb 1 dalam 1000...or mungkin itu cuma anggapan ku...huhuhu aper2 pun aku amat MEMAHAMI perasaan golongan itu...the putetix tt been rejectd...







No comments: